.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 4 سال پرونده قتل 2 دوست در رشت منجر به سازش شد

با تلاش و پيگيري اعضاي شوراي حل اختلاف تخصصي شعبه 84 زندان رشت، پرونده قتل 2 دوست كه در سال 83 به وقوع پيوسته بود، منجر به سازش در سال جاري شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي شوراي حل اختلاف گيلان، 4 سال قبل فردي به نام «ن-آ»-(مقتول) به «ض-س»-(قاتل) كه دوستان نزديك هم بودند مبلغي پول قرض داد و پس از آن هر بار كه براي دريافت طلب خود مراجعه مي كرد قاتل به بهانه هاي مختلف از دادن پول امتناع مي ورزيد.
براساس اين گزارش، در روز حادثه زماني كه 2 دوست مجدداً با هم روبرو شدند مقتول طلب خود را درخواست كرد كه اين موضوع موجب بحث شديد و سپس درگيري بين آنان شد.
از آنجا كه مقتول ورزشكار و به لحاظ جسمي قوي تر بود در ابتداي درگيري قاتل را مورد ضرب و شتم قرارداد و قاتل كه در برابر ضربات مقتول ناتوان شده بود با استفاده از قفل فرمان خودروي خود ضربه محكمي به سرمقتول زد كه بلافاصله منجر به مرگش شد.
قاتل پس از انجام قتل، صحنه درگيري را براي سردرگمي ماموران تغيير مي دهد كه با پي گيري هاي فراوان، قاتل به قتل ارتكابي اعتراف و با قرار بازداشت موقت راهي زندان مي شود.
اين گزارش حاكي است، پس از انجام چندين مرحله بازپرسي طبق حكم اجراي احكام دادگستري رشت قاتل به قصاص نفس محكوم و تاريخ اجراي حكم به مورخ 10 دي ماه 86 موكول مي شود.
پس از اعلام قطعيت راي صادره، خانواده قاتل با مراجعه به شعبه 84 تخصصي شوراي حل اختلاف مستقر در زندان مركزي رشت از اين اعضا طلب ياري كرد و با توجه به اينكه تا زمان اجراي حكم وقت زيادي باقي نمانده بود اعضاي شوراي حل اختلاف مذكور با مراجعه به قاضي اجراي احكام تقاضاي وقت 2 ماهه براي جلب رضايت خانواده مقتول را گرفتند.
پس از برگزاري چندين جلسه و تلاش هاي مستمر، سرانجام خانواده مقتول با بخشش قاتل پرونده اين قتل را مختومه كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.